SKANDAL/ Danella Arsovska lë pa transport publik Shuto Orizaren, nuk i pagoi transporterët privat për tre muaj

0
64

Autobusët privatë në Shkup për tre muaj nuk kanë marrë para nga Qyteti i Shkupit për transportin që kryejnë dhe linjat që mbajnë. Për shkak të kësaj, disa transportues të caktuar nuk lëvizin prej disa ditësh, kështu që në disa linja nuk ka autobusë dhe qytetarët kanë mbetur pa transport publik.

Me futjen e sistemit të vetëm të mbledhjes së taksave në kohën e ish-kryetarit Koce Trajanovski, biletat e njëjta dhe çmimi i njëjtë janë të vlefshëm në autobusët e JSP “Shkupi” dhe në ata privatë. Qyteti përmes NPT “Shkupi” nga ana e tij u paguan transportuesve privatë 1 euro për çdo kilometër të kaluar, por tani, siç thonë nga “Makekpress” dhe “Sloboda prevoz”, nuk janë paguar për muajin shkurt, mars dhe prill, dhe tashmë jemi në mes të Majit. Reduktohet edhe avansi që u paguhet çdo muaj për të punuar.

Për shkak të kësaj situate disa autobusë nuk qarkullojnë, ndërsa në disa pjesë të Shkupit nuk ka autobus fare gjatë gjithë ditës. I tillë është rasti me vendbanimin Suto Orizarë ku 90% e linjave “19” dhe “20” shërbehen nga transportuesit privatë. Këto linja nuk funksionojnë prej dy ditësh, ndaj banorëve janë shkëputur nga qendra dhe komunat e tjera të qytetit. Qytetarët e Shutkës që janë kontaktuar thonë se për të shkuar në punë duhet të përdorin taksi.

Milorad Dimitrievski, një nga pronarët e “Makespress” thotë se autobusët nuk qarkullojnë sepse nuk kanë para për të hedhur naftë.

“Nuk kemi para për karburant, si të vozisim? Për të mos folur për rrogën. Qyteti na ka borxh për një pjesë të shkurtit, si dhe për të gjithë muajin mars dhe prill. Avansi që na është dhënë nga 2 milionë denarë është reduktuar në 1 milionë dhe jemi marrë vesh që të rritet në 2,5 milionë denarë. Qyteti i Shkupit na premton takim dhe do të shohim se për çfarë do të merremi vesh në ditët në vijim. “Por nëse nuk ka para, nuk ka rrugë për të vozitur dhe ka autobusë për qytetarët në rrugë”, tha Dimitrievski.

Nga kompania e dytë private me të cilën Qyteti i Shkupit ka lidhur marrëveshje dhe ka caktuar linja për transportin e udhëtarëve, “Sloboda prevoz” thotë se Qyteti i Shkupit u ka borxh, madje edhe më shumë se “Makespress”.

“Na kanë tre muaj borxh dhe na është dashur të marrim një kredi për të pasur para për karburant dhe për të vozitur. Ne nuk kemi tërhequr asnjë autobus nga linjat që na janë caktuar, nëse anulohet, e kompensojmë me njëri-tjetrin, duhet menaxhuar disi. Mirëpo, situata është e vështirë dhe nuk e dimë se si do të vazhdojmë”, tha Lenin Jovanovski nga Sloboda prevoz.

Nga kryetarja Danela Arsovska as kësaj radhe nuk morëm përgjigje se përse tre muaj nuk iu janë paguar paratë transportuesve privatë dhe çfarë do të bëjë ajo si kryetare e Shkupit, duke qenë se qytetarët kanë mbetur pa transport me autobus dhe Fushata zgjedhore premtimi kryesor ishte transporti publik falas, i shpejtë, i sigurt dhe miqësor ndaj mjedisit.

Transportuesit privatë paguhen përmes JSP “Shkupi” dhe ka një javë që nuk ka drejtor pasi që të enjten e kaluar dha dorëheqjen e tanishme Ivan Ilievski, më pak se 6 muaj pasi ishte emëruar në detyrë. Nga Qyteti i Shkupit nuk thonë se kur do të emërojnë një të ri dhe pse nuk është bërë deri më tani.

Qyteti i Shkupit nuk ka para për t’i paguar transportuesit privatë edhe kur ata paguajnë biletat.

Kryetarja Danela Arsovska përveç që premtoi transport falas me autobus për të gjithë qytetarët, premtoi edhe 250 autobusë miqësorë me mjedisin për të cilët do të nevojiten 75 milionë euro. Kanë kaluar 6 muaj që ai ka marrë detyrën, por ende nuk ka thënë se ku do t’i gjejë paratë për autobusët, duke qenë se Bashkia nuk mund të marrë hua me kredi.

Lideri i VMRO-DPMNE-së, partia që mbështeti kandidaturën e Arsovskës në zgjedhjet lokale, Hristijan Mickoski, në fund të marsit tha se ata “po negociojnë me kompani të huaja për blerjen e 100 autobusëve elektrikë”. Në pyetjen e SAKAMDAKAZHAM.MK-së, nëse qyteti apo partia VMRO-DPMNE do të blejë autobusë, pse në vend të shpalljes së tenderit po bëhen negociata me kompanitë dhe çfarë do të marrin ato kompani në këmbim, kryetari i komunës është përgjigjur: “Presidenti i VMRO-DPMNE Hristijan Mickoski në mënyrë proaktive vepron për përmirësimin e gjendjes në Shkup dhe në komunikimin për çështjet që janë të rëndësishme për Shkupin dhe komunat e Shkupit jam i sigurt se do të arrijmë rezultate në të mirë të qytetarëve”.

Kabineti i Arsovskës ka thënë vazhdimisht se fajtorë për gjendjen e keqe të arsimit publik janë udhëheqja e kaluar e qytetit, e cila e la në borxhe JSP “Shkupi”. Çdo kritike apo pyetjeje që nuk i pëlqen, ajo i përgjigjet duke u “sulmuar”, dhe komunikon me mediat ekskluzivisht përmes njoftimeve dhe emisioneve speciale.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here