Për më shumë se 20 vjet, motori i kërkimit i Google ka qenë porta kryesore në botë për në internet, duke ndihmuar miliarda njerëz të lundrojnë në sasinë e madhe të informacionit të disponueshëm në internet, shkruan Statista.
Edhe pse ka pasur gjithmonë alternativa – Lycos, AltaVista në ditët e para të internetit, Yahoo, Bing dhe DuckDuckGo në kohët më të fundit, Google ka qenë efektivisht një monopol, i padiskutueshëm shumicën e kohës.
Dhe koha për Google/Alphabet dhe aksionerët e tyre është e shkëlqyer. Vetëm vitin e kaluar, Google Search gjeneroi më shumë se 160 miliardë dollarë të ardhura nga reklamat, duke e bërë motorin e kërkimit të Alphabet atë që është iPhone për Apple: produkti që hodhi themelet për suksesin afatgjatë të kompanisë dhe vlerën e tij nga triliona dollarë.
Sipas vlerësimeve të Statista Market Insights, Google mbajti gati 60% të të ardhurave globale nga reklamat e motorëve të kërkimit vitin e kaluar. Baidu i Kinës është lojtari i dytë më i madh në tregun e reklamave të motorëve të kërkimit me një pjesë prej 15%, e ndjekur nga Amazon me 14%.
Në rast se po pyesni veten kur Amazon hyri në tregun e motorëve të kërkimit: kompania fiton para nga miliarda reklama të kërkimit me fjalë kyçe dhe me pagesë në platformën e saj, të cilat përfshihen në përkufizimin e Statista për reklamat e motorëve të kërkimit.
Sipas Statista, të ardhurat globale nga reklamat e motorëve të kërkimit ishin 252 miliardë dollarë vitin e kaluar dhe janë rritur me 100 miliardë dollarë në vetëm katër vjet. Në të njëjtën kohë, të ardhurat parashikohen të rriten në afro 400 miliardë dollarë deri në vitin 2027.