Dominimi i Google në botën e motorëve të kërkimit (INFOGRAPHIC)

Për më shumë se 20 vjet, motori i kërkimit i Google ka qenë porta kryesore në botë për në internet, duke ndihmuar miliarda njerëz të lundrojnë në sasinë e madhe të informacionit të disponueshëm në internet, shkruan Statista.

Edhe pse ka pasur gjithmonë alternativa – Lycos, AltaVista në ditët e para të internetit, Yahoo, Bing dhe DuckDuckGo në kohët më të fundit, Google ka qenë efektivisht një monopol, i padiskutueshëm shumicën e kohës.

Dhe koha për Google/Alphabet dhe aksionerët e tyre është e shkëlqyer. Vetëm vitin e kaluar, Google Search gjeneroi më shumë se 160 miliardë dollarë të ardhura nga reklamat, duke e bërë motorin e kërkimit të Alphabet atë që është iPhone për Apple: produkti që hodhi themelet për suksesin afatgjatë të kompanisë dhe vlerën e tij nga triliona dollarë.

Sipas vlerësimeve të Statista Market Insights, Google mbajti gati 60% të të ardhurave globale nga reklamat e motorëve të kërkimit vitin e kaluar. Baidu i Kinës është lojtari i dytë më i madh në tregun e reklamave të motorëve të kërkimit me një pjesë prej 15%, e ndjekur nga Amazon me 14%.

Në rast se po pyesni veten kur Amazon hyri në tregun e motorëve të kërkimit: kompania fiton para nga miliarda reklama të kërkimit me fjalë kyçe dhe me pagesë në platformën e saj, të cilat përfshihen në përkufizimin e Statista për reklamat e motorëve të kërkimit.

Burimi: Statista

Sipas Statista, të ardhurat globale nga reklamat e motorëve të kërkimit ishin 252 miliardë dollarë vitin e kaluar dhe janë rritur me 100 miliardë dollarë në vetëm katër vjet. Në të njëjtën kohë, të ardhurat parashikohen të rriten në afro 400 miliardë dollarë deri në vitin 2027.

Burimi: Statista